2019. február 24., vasárnap

60 éves Henry Kriete

Hatvanadik születésnapja alkalmából felelevenítjük Henry Kriete nyílt levelét, amellyel leleplezte az ICOC működésében tapasztalt anomáliákat. Kriete akkor még túl naiv és tapasztalatlan volt ahhoz, hogy az ICOC-t szektának nevezze. Őszintesége, bátorsága, istenszeretete azonban példa lehet mindenkinek. Levele nélkül folytatódott volna a hamis, képmutató, istentelen elnyomás, melynek tüzét máig sokan táplálják (nyerészkedők, bűnözők, pszichopaták, nárcisztikusok és megtévesztett hívők egyaránt), de ami már soha többé nem maradhat igazán rejtve.


Az igazság megismerése magában hordozza
a szabadulás lehetőségét.

1 megjegyzés:

  1. Nem hiszem, hogy emlékeztek rám, jó régen volt-bár hosszú ideig-hogy ennek a közösségnek a tagja voltam. Abban sem vagyok biztos, hogy ezt valaha is olvasni fogja valaki :)hisz az az egyház, aminek része voltam,már nem létezik.
    Egy nehéz gyerekkorból kerültem a közösségbe és máig nagyon hálás vagyok a barátoknak, akik elfogadtak és szerettek ennek ellenére! Köszönöm nektek, hogy időt szántatok rám, hogy próbáltatok megérteni akkor, amikor ez magamnak sem ment.

    Mindannyiótokra hálás szívvel gondolok, még azokra is, akik inkább katalizátorként szerepeltek az életemben. Nekik köszönhetem, hogy elhagytam az egyházat, hogy megtanultam kiállni magamért és másokért.
    Ennyi év távlatában könnyű szívvel gondolok rájuk, mert látom, hogy milyen fontos szerepet játszottak az életemben. (Jelzem, szeretettel is lehet segíteni valakit, vagyis nem értek egyet azzal a gyakorlattal, hogy elnyomjunk/irányítsunk valakit.)
    Mindent megbocsájtottam...illetve nincs mit megbocsájtanom. :) Minden amit tettünk illetve nem tettünk a tudatlanságunk okozta, mert ha valaki tisztán látná, de igazán, isten szeretetét, hogy tudná bántani a testvérét...vagy magát Istent?
    Én ezt a képet viszem majd magammal a szívemben mindannyiótokról. Isten bölcsessége és szeretete töltse el az életeteket!
    ...odaát találkozunk :)

    Krisztina

    VálaszTörlés